Double Dragon Revive Deluxe Edition
This bundle includes the main "Double Dragon Revive" game and the "Deluxe Edition Upgrade Kit." Includes: ①Double Dragon Revive ②Double Dragon Revive Digital Artworks (ARTBOOK and SOUNDTRACK) ③2 Additional Character Colors (Billy SPECIAL COLOR / Jimmy SPECIAL COLOR) *As the content for ② and ③ are also included in Double Dragon Revive Deluxe Edition Upgrade Kit, please be careful in order to not make multiple unintended purchases of the same product. *Double Dragon Revive Digital Artworks is an individual application including both Digital Artbook and SOUNDTRACK. 【Double Dragon Revive】 The Double Dragon series has defined the beat 'em up action genre ever since it hit the arcades in 1987. Now it returns as Double Dragon Revive, thanks to the passionate support of retro game fans over the years! 1. Renewed, stylish character designs! See your favorites characters from the golden age of arcades recreated in modern 3D graphics. Powerful foes from their past return to face off against the Lee brothers. 2. The ultimate beat 'em up action experience! Defeat your foes in a genre staple side scrolling style. Experience the same simple and intuitive gameplay as past entries, but with fresh controls, balance refined and balanced by Arc System Works fighting game expert developers. 3. Thrilling, strategic action! More than a simple button-masher, the combat system offers many offensive and defensive options to adapt to your play style! Learn enemy patterns and find the most effective strategies to deal with each of them! Use weapons and make the most of the gimmicks scattered through the stages to seize the upperhand in battle!