DJ Bagman Character Pack
Have you met him in the Dream? The fantastic DJ of DayDream Court is on the court! Meet our new legend, DJ Bagman and experience his dream-like play! This Package includes: - Character - DJ Bagman (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, DJ Bagman is exchanged for certain amount of points.