Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2
The battles fought. The pain endured. All of it leads back to him. The Upside Down has returned to The Fog, darkening the Realms with Vecna’s chilling presence. Only by banding together does hope stand the slightest chance. Dead by Daylight: Stranger Things Chapter 2 includes a new Killer, Vecna, The First, and new Survivors, Dustin Henderson and Eleven. Purchasing this Add-On unlocks the Mind Flayer Badge and the Bloody Rainbow Room Banner.