Dead by Daylight: Sinister Grace
A rush of blood flows beneath the skin. The skin splits, and the symphony begins. It twists and contorts into a maddening crescendo; more scream than song... An opera singer consumed by a gruesome curse. A young drummer seeking to make it big. Dead by Daylight: Sinister Grace is an original Chapter featuring a new Killer, The Krasue, and a new Survivor, Vee Boonyasak. Experience a terrifying take on Thai Folklore rooted in visceral body-horror.