Dead by Daylight: SADAKO RISING Chapter Windows
From the depths, a dark presence stirs. Spread the curse to Dead by Daylight, with a new Chapter inspired by Kōji Suzuki’s novel Ringu and the original film adaptation. Sadako Rising features a new Killer – The Onryō – and a new Survivor, Yoichi Asakawa. Purchasing this add-on also unlocks an exclusive charm: Cursed Videotape. The Killer is Sadako, The Onryō. With immense powers and a fearsome temper, Sadako was left to perish in a watery grave. Her violent wrath manifested into a cursed videotape that condemns its viewers to a chilling fate. No stranger to Sadako’s fury is Yoichi Asakawa, whose young life was forever altered by The Onryō’s rage. Now a marine biologist, his story continues as his search for answers drove him through treacherous waters, deep into a realm beyond rational understanding.