Dead by Daylight: Macabre Tales Pack
Tragedy strikes in the Macabre Tales Pack, which includes 7 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most experimental Chapters yet: Descend Beyond, A Binding of Kin, All-Kill, and Hour of The Witch. Descend beyond the boundaries of science. Witness a bond thicker than blood itself. Lose yourself in a crescendo of cruelty. Take comfort in the moonlight of the witching hour. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring three original Killers and four original Survivors to bring into The Fog. Each Pack includes: - The Blight & Felix Richter (Descend Beyond) - The Twins and Élodie Rakoto (A Binding of Kin) - The Trickster and Yun-Jin Lee (All-Kill) - Mikaela Reid (Hour of the Witch) - 7 additional Outfits for select included characters. - 4 DLC exclusive items.