Dead by Daylight: Dungeons & Dragons
Listen closely to the whispers in the darkness, for the secrets you’ve been eying are now within reach. At long last, it’s time to open the Book of Vile Darkness. Dead by Daylight: Dungeons & Dragons brings the realm of fantasy horror into The Fog with new Killer, Vecna and new Survivors Aestri Yazar and Baermar Uraz (one character with 2 playable options). A new Map, Forgotten Ruins, is available for all players. Purchasing this add-on unlocks 3 exclusive Cosmetics: Aestri’s Gilded Elven Bodice, Baermar’s Gilded Brocard Shirt, and Vecna’s Blade of Mayhem. New to The Fog? Check out Dead by Daylight: Dungeons & Dragons Edition, which includes the base game, the Dungeons and Dragons Chapter, and 2 Dungeons & Dragons Outfits: Baermar’s Roadside Ambush and Vecna’s Whispered One.