Cup Heroes - Beginner Merge Master
Cup Heroes - Beginner Merge Master includes: - 1500 coins - 250 diamonds - 25 rare keys - 10 epic keys Merge identical items to create stronger versions and unlock new bonuses that will make your heroes unstoppable.