Crusader Kings III: Wandering Nobles
Learn more about the world and put this knowledge to productive use in Wandering Nobles, a new event pack for Crusader Kings III. Develop your character through a new Wandering Lifestyle option, designed for less sedentary people. New events will happen to characters as they travel, opening new story-telling possibilities. Crusader Kings III: Wandering Nobles includes: - New Wandering Lifestyle with three new branches: - Inspector: Landed characters can survey and improve their realm, Landless characters can seek environmental specialization. - Wayfarer: Travel to reduce stress and pursue fame for your exploits. - Voyager: Improve linguistic skills and live the life of a tourist and sightseer. - New Activities designed for the new Lifestyle branches: - Inspection: Inspectors can examine their realm and pursue improvements - Hike: Wayfarers can reduce stress with a walk in the wilderness. - Monument Expedition: Voyagers can set forth to see special buildings in other realms - New Events connected to travel, the new lifestyles and the associated activities.