Croc's World 2 (Xbox-Edition)
After millions of downloads of the first part of "Croc's World" it´s time for "Croc's World 2"! "Croc´s World 2" is a really nice jump'n'run with 60 incredible levels and many challenging enemies! It features: + 60 incredible levels (4 for free, others as in-app-purchase) + Nice graphics + 4 different themes + many challenging enemies + 4 evil endbosses Instructions: Jump and run through the levels and dodge all enemies. Collect a helmet to crush stoneblocks. Collect the stonebag to throw stones. Collect the special stonebag to throw auto-homing stones! Collect special items like "Fast shoes" (run faster), "Firehelmet" (walk through fire) or "Shield" (Invincible for 10 seconds)! If you collect 100 diamonds you´ll get an extra life!