Croc's Dynamite Blast
Croc’s Dynamite Blast is an explosive arcade action game full of strategy, chaos, and fun! Join Croc and his friends in a fun game where dynamite is your best weapon! Choose between Croc, Baby Croc, Roodie or the clever Mole – each with their own charm, all ready to blast their way to victory. Fans of the beloved Croc’s World series will recognize these characters, but this time they’re leaving platforming behind for high-energy battles packed with dynamite, chain reactions, and endless surprises. Features: - Four Playable Heroes – Pick your favorite: Croc, Baby Croc, Roodie, or Mole. - Explosive Action – Place dynamite, blow up walls, and trap your opponents in fast-paced matches. - Dynamic Arenas – Every battlefield is destructible, forcing you to adapt your tactics on the fly. - Hidden Power-Ups – Gain speed boosts, extend your blast radius, or unlock special tricks to gain the upper hand. - Multiplayer Fun – Battle AI opponents, challenge friends for explosive showdowns or play online against worldwide players.