Cluedo: Legacy Suspect Pack
Prince Azure, Monsieur Brunette, Mrs White, Madame Rose, Miss Peach and Inspector Gray join the modern Cluedo digital game! Redesigned and updated for the modern era, this pack contains twelve new suspect tokens that can be used on any crime scene you own. Whether you’ve been waiting eagerly for their return or you’re meeting them for the first time, when you add the Legacy Suspect Pack to your game, you can play the most iconic, nostalgic version of Cluedo! INCLUDES: - 2 x PRINCE AZURE TOKENS – Give the prince a royal welcome to the modern Cluedo digital game! - 2 x MONSIEUR BRUNETTE TOKENS – The roguish con artist swindles his way back onto the board. - 2 x MRS WHITE TOKENS – The original Mrs White makes her grand return to the game. - 2 x MADAME ROSE TOKENS – Madame Rose always knew she’d come back to Cluedo someday… - 2 x MISS PEACH TOKENS – The Southern belle graces the board with her presence once more! - 2 x INSPECTOR GRAY TOKENS – This corrupt cop finds the Cluedo board again!