Claire Costume: "Elza Walker"
A costume for Claire Redfield based off the attire of the character Elza Walker; the main protagonist of Resident Evil 2 during initial development. *This can be accessed from the "Costume" menu. *Please note this is the same content included in the Extra DLC Pack.