Cities: Skylines - Season Pass 2
The second Season Pass for Cities: Skylines console edition will help players take their city-building skills to new heights with some of the game’s most popular content add-ons. Season Pass 2 will roll out three major expansions (Green Cities, Parklife and Industries), along with the European Suburbia content pack, and three radio stations (Country Road Radio, All That Jazz and Synthetic Dawn Radio). Bundle up and save money on everything coming to Cities: Skylines in 2019! Season Pass 2 holders will have immediate access to Green Cities and European Suburbia at launch in January 2019, and the remaining DLC will be available upon release throughout the year. New content will be available for download from the store. Season Pass 2 Contents: Green Cities (full expansion) European Suburbia (content creator pack) Parklife (full expansion) Country Road Radio (radio station DLC) All That Jazz (radio station DLC) Industries (full expansion) Synthetic Dawn Radio (radio station DLC) Save with the Season Pass and never miss a single addition -- each one is yours to download as soon as it arrives.