Cities: Skylines - Radio Station Pack 2
With two new radio stations in one sweet Cities: Skylines deal, saddle up with Cities: Skylines - Radio Pack 2 and jazz up your game. Country Road Radio will take you home cowboy-style, and All That Jazz is bringing DJ Jazz Boatman back to take you back a few decades to a different era of dixieland. Cities: Skylines - Country Road Radio Saddle up with a new radio station: Country Road Radio, playing 16 original new songs in four sub-genres: Appalachian Folk, Bluegrass / Honky Tonk, Nashville Modern Country, and Unplugged Country. The radio host is pure Dixieland Delight, spinning six instrumental songs and 10 with original vocals. Cities: Skylines – All That Jazz With All That Jazz, Paradox is introducing an all new kind of traffic jam in Cities: Skylines. The briefly internet-famous Jazz Boatman returns as DJ, so players can dig harder than a jackhammer at a road repair. The new All That Jazz radio station will feature 16 new songs across several smooth genres: Classic, Latin, Funky and Chill-Out Jazz.