Cities: Skylines II - Leisure & Legacy Bundle
Creator Pack ‘Dragon Gate’ by Emperor Li With a blend of tradition and modernity, this Creator Pack by community creator ‘Emperor Li’ allows you to create a vibrant Chinese inspired market quarter. Let your citizens take a stroll down shopping streets adorned with classic elements such as lanterns and shop signs, or visit the traditional temple that adds a touch of East Asian splendor to your cityscape. With vibrant red and gold, ‘Dragon Gate’ will bring the fiery charm and elegance of Chinese architecture to your city. Jade Road Radio Journey through the heart of China, with a blend of traditional and contemporary music, celebrating the country’s rich culture and heritage. Explore new roads ahead and let your citizens follow a vibrant musical journey through the Middle Kingdom. Creator Pack ‘Leisure Venues’ by Gruny Elevate your city's entertainment scene with the Creator Pack ‘Leisure Venues’. Designed by the community creator ‘Gruny’, this pack transforms your city into a vibrant hub where citizens can unwind, have fun, and enjoy life to the fullest. From delightful dining spots and serene parks to thrilling sports facilities and nightlife venues, this pack has all your citizens need to enjoy their free time. Feelgood Funk Radio This radio brings some vibrant grooves of the ’70s right to your city. Packed with soulful basslines, rhythms, and a soft touch of disco, this station will keep your citizens moving (and grooving). Tune in for feel-good hits that are perfect for brightening up any day! Creator Pack ‘Mediterranean Heritage’ by Zarrix Explore the timeless charm of Mediterranean architecture with this Creator Pack, designed by community creator ‘Zarrix’. ‘Mediterranean Heritage’ introduces a range of historic buildings from the 15th to 19th century from regions such as Italy, Spain, Portugal and Southern France. Featuring fluid design and characteristic soft color variations, this pack will bring southern European elegance with a modern flair to your city. Atmospheric Piano Channel Let the daydreams flow while listening to enchanting piano compositions, perfect for that afternoon stroll in the city. An elegant auditory experience that complements any cityscape. Featuring delicate melodies, this channel offers a relaxing and sophisticated atmosphere for your city building.