Cities: Skylines II - Jade Road Radio
Journey through the heart of China, with a blend of traditional and contemporary music, celebrating the country’s rich culture and heritage. Explore new roads ahead and let your citizens follow a vibrant musical journey through the Middle Kingdom. This radio pairs well with the ‘Dragon Gate’ Creator Pack!