"The “Downtown to Countryside” Bundle offers a journey from bustling cityscapes to tranquil rural charm. Take your Emerging Downtown to new heights and explore the idyllic Countryside area with these Content Creator Packs. To set the perfect mood, tune in to the new Harvest Harmony Radio to accompany your building adventure. The “Downtown to Countryside” Bundle includes: “Emerging Downtown” Content Creator Pack Watch your city evolve with ”Emerging Downtown” by community creator ‘Smilies’. This Content Creator Pack includes a variety of new buildings, from small, weathered buildings to modern designs. Transform your city area from rustic charm to a busy downtown. “Countryside” Content Creator Pack Explore the rural side of town with “Countryside”, created by community creator ’Cbudd’. This Content Creator Pack includes new buildings and props, such as a local food market and a town hall, all capturing the idyllic charm of peaceful countryside living. “Harvest Harmony” Radio Station Escape to the country-side with ”Harvest Harmony”, a Radio Station that embodies wide-open fields and rural landscapes. With 16 tracks, you’ll be transported to rolling hills and golden sunsets, the perfect soundtrack for your journey through the farmlands."