Cities: Skylines - Content Creator Pack - Countryside
Explore the rural side of town with “Countryside”, created by community creator “Cbudd.” This Creator Pack includes 54 new buildings and 33 props, such as a local food market, a quaint town hall, a cozy rural library, and even a small countryside police station manned by just a couple of sheriffs. Every element in this pack captures the idyllic charm of peaceful countryside living. ‘Countryside’ includes: 3 Unique Buildings (Townhall, Public market & General Store) 6 Service Buildings 45 Growable Assets 33 Props This pack can be bought as part of the ‘Downtown to Countryside’ Bundle containing ‘Emerging Downtown’ ‘Countryside’ and ‘Harvest Harmony’.