Chorus Of Carcosa
Chorus of Carcosa is a psychological horror game inspired by the classic horror fiction of 'The King in Yellow' collection by R. W. Chambers. You play as a sculptor who is forced to abandon his place of comfort one night, when a blood-soaked neighbor knocks on his door. Experience the fear of facing the unknown. Survive an ever-changing decrepit apartment building filled with dangers and mysteries... Without making a sound! Or THEY will hear you… Solve the mystery of an alternate reality. A twisted realm fills the space around you. Are all of these changes real? Or are they just nightmarish hallucinations? You can flee, but escape is an illusion. They have found you and there's no turning back now. Perhaps, it’s sometimes wiser to embrace the surrounding madness and stare right back into its eyes.