Checkmate Champion Bundle
A good strategy is the key to victory - and you always have one! Let your opponent know you're ready for battle with the Checkmate Champion Bundle, which contains the Checkmate Clothing Bundle and Weapon Bundle, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.