Cattle Country Demo
ABOUT THE GAME: Cattle Country straddles the saddle of cozy wholesome gaming and action-adventure. Serving up hours of the slice-of-life you’d expect on the frontier – including mining, fishing, crafting, and farming – along with deep-rooted Wild West Quests delivering stories of romance, cattle drives, bandits, and robberies.