Car Vouchers (24)
Purchase a bundle of 24 Vouchers Forza Horizon 5 Car Vouchers can be used to obtain any car available in the Autoshow to help you build your dream garage! This allows you to personalize your Forza Horizon 5 experience and collect the cars you want at your own pace. Cars obtained with Car vouchers cannot be transferred. Vouchers can only be exchanged for Autoshow cars, not reward cars for the Festival Playlist or cars available in Car Packs.