Car Cops: Drip Patrol
With this DLC you'll unlock: - Teddy Bear outfit - Harley outfit - Superhero Girl outfit - Ice Queen outfit - Maid outfit - Pilot outfit - Rabbit Ears outfit - extra 5000 cash to buy furniture and make your home the perfect place to relax after a hard day at work Unlock 7 unique outfits for your police officer, perfect for every undercover mission or just adding flair to your beat!