Get ready to meet your trusted new angling companion - the LakePal Bait Boat. This remote-controlled device is a must-have accessory for any pro angler! Extend your baiting reach Deploy your bait further from the shore and attract those elusive fish that might not be close enough to approach hand-thrown or catapulted bait. Enjoy complete control of your baiting tactics, no matter if you’re fishing in shallow areas or exploring deeper waters! Deploy bait with pin-point precision Experience unparalleled control with the ability to position your bait precisely. Effortlessly navigate around obstacles and drop bait right where you want, removing the guesswork tied to traditional baiting methods. Match your LakePal to your unique style Customize your LakePal Bait Boat with one of three unique skins. Blend into the environments with a stealthy camouflage design or go minimalistic with a sleek carbon fiber finish. The choice is yours!