Broken Lines
Your squad has crash-landed behind enemy lines in the heart of an alternate history Eastern Europe. With no intel or leadership to support them, these soldiers must fight their way back home before the horrors of war break them. Teamwork and strategy are paramount... Each soldier has their own personality and ideas on what needs to happen next. Some want to investigate what caused the crash that left them in hostile territory, while others want to lay low and wait for rescue. There are even whispers of desertion. You are the “unseen hand” that guides this ragtag group of soldiers to safety and possible rescue. Whether it’s as simple a choice as to which way to go next, or something as serious as how to engage their mysterious foes, every decision you make is serious and significant. Story-Driven Gameplay As your soldiers battle the mental strain of war, you’ll need to command them in combat— will they avoid the enemy, or go head to head with their foes? Unique Turn-Based System Combat is similar to that of a turn-based tactical RPG. Plan your turn in pause mode and watch your soldiers move when action phase starts. However, when new enemies and hazards appear, the game pauses to allow you to plan your reaction to this new change. Will you continue to charge forward or back off and seek cover? Choices Matter Choices you make will shape the story to your liking leading to different campaign endings. Choose wisely as your progression through the game will affect not only soldiers you command but also a whole region and everyone who happens to live here. But you should also keep in mind that your soldiers have their own opinions on what is good for the squad so you have to maintain balance between what you want them to do and what is good for keeping the squad in high spirits.