British GT Pack DLC
This new DLC pack features three of the most iconic racetracks from the UK: - Donington Park Circuit - Oulton Park Circuit - Snetterton Circuit The DLC launch also adds to the game more than 40 new liveries and 70 drivers from the 2019 season, together with a dedicated Championship season. This new season may be run also with GT4 cars (also in mixed-class races), if the correspondent GT4 PACK DLC is also owned. Players who don't own the BRITISH GT PACK DLC may still run some British GT races on the related circuits already available in the base game (Silverstone, Spa-Francorchamps, Brands Hatch); the whole season is exclusive to the BRITISH GT PACK owners.