Blue Servers Skins
Not for the faint of heart, the Blue Servers Skins DLC pack contains two eye-catching weapon skins, usable across all gun models, for those who want to stand out from the crowd… or even a bush. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.