Blind Fate: Edo no Yami
It’s a new, dark and machine-filled Edo period, and the Shogunate rules over Japan with its just, but pitiless hand: you. You follow orders. You obey. You kill. Until your sight is taken from you, and you must learn to “feel” the world anew... — A world of data and lies The Mask of the Oni creates a simulation of the world around you, but tread carefully: old data will show you only deceiving echoes of the past. — Swords sing unseen Even blind, you are unstoppable. Use different sensors to detect your enemies and identify their weak spots, then crush them with lightning speed. — Robotic folktales of Japan Discover the story of dozens of robotic versions of Japanese folktale creatures! Find their weaknesses and destroy each one with a devastating finisher! — Long-lost mechanical lore Your sensors pierce the curtain of the past. Use sound, smell and heat to explore the world, uncovering centuries of lore and guiding Yami on his vengeful, story-driven journey.