Black Skylands Demo
Dive into the skies and experience the excitement of Black Skylands with our new exclusive demo! Discover the captivating blend of open world, sandbox, top-down shooter, and steampunk, all in one skybound adventure! Play as Eva, a skilled and valiant young marshal, fighting to protect her people from the invading Falcons and Swarm. Command your airship, gather resources to upgrade your flying base, and engage in thrilling battles beneath your ship’s sails. Brace yourself as you embark on a daring quest to uncover the hidden mysteries concealed within the darkened clouds… Note: Remember, the demo will take you up to your first intense boss encounter, offering a glimpse into the dangers that lie deep within the skies! The full game awaits with an expansive open world, with new territories to explore, a variety of ships, formidable enemies and bosses, equipment upgrades, and much more. Dive into the full version for the ultimate Black Skylands experience!