Experience the two most stressful shifts of your life. Whether you’re a supermarket clerk obsessing over every light switch or a high-stakes gambler playing a deadly game of chance, one wrong move could be your last. This bundle pairs meticulous task-management with heart-pounding tension. 1. Before Exit: Supermarket The aisles are empty, but the pressure is on. As a supermarket employee, your job is to lock up—but your supervisor is looking for any excuse to fire you. Perfection is the only way to keep your job. 🛒 Daily Assignments: Turn off every light, lock the fridges, and mop the floors. 🧐 Attention to Detail: Spot the smallest mistakes, from expired yogurt to flickering neon signs. ⚠️ High Stakes: One missed task means facing the harsh reality of being fired. 2. There’s a Gun in the Office You have been kidnapped and locked in a room. Your captors return every day, so every move you make must be perfectly discreet. You have five days - Monday through Friday - to uncover your escape route and reach the office where the weapon is kept. 🕵️ Cover Your Tracks: Leave everything exactly as you found it. A single open drawer or a moved chair will betray you. ⏳ The Five-Day Limit: Plan your movements carefully while your captors are away to find your way out. 🌑 Psychological Survival: Experience the crushing tension of being trapped, where strategy and stealth are your only weapons.