BATTLETECH - Digital Deluxe Content
The Digital Deluxe Edition of BATTLETECH provides intrepid MechCommanders with exclusive access to the game's official soundtrack, insight into the design of BATTLETECH, as well as a variety of additional goodies. CONTENTS Digital Soundtrack Immerse yourself in the brutal universe of BATTLETECH with the game's original soundtrack. Art Book A digital art book that gives you a detailed look at the design of BATTLETECH. Deluxe Avatar & Icon for the Paradox Interactive forums. Wallpapers Beautiful 4K artwork from the BATTLETECH universe to decorate your computer desktop.