Ball Race 3: Jump
The third version of the popular and liked game Ball Race. In this version, the balls are constantly jumping, gaining energy and thanks to this they can overcome various obstacles. Each level has its own specificity of construction, but each time on the same level we get a differently built track with obstacles, which is to make the game create a new challenge each time.