Ball Race 2: Ramp
The second version of the popular and liked game Ball Race. A game for one or two players in split screen mode. This time, players move on hanging, moving and rotating platforms. The goal is to get the ball to the finish line as quickly as possible. You can play alone, breaking your records, or in pairs. Fun for both children and adults. The game requires cunning, ingenuity and reflexes. We can choose from 8 boards, static platforms, moving in one or more directions, rotating and all at once. We can choose from single tracks or tournament races, where the competition takes place on all tracks in turn, and players collect points for victories. Jumping on different levels we have different power of reflection. You can bounce multiple times, which can increase your bounce power. For greater attractiveness, the game sometimes surprises with the strength of rebound, and sometimes the lack of it. The best time results on individual routes are also recorded. The game runs in full screen or windowed mode and in different resolutions. Available on Xbox One and Windows 10/11. Control with a gamepad (preferably Xbox One) or keyboard. In Windows, you can play with two pads or a pad and keyboard.