Bag Fight - Base Pack Lite
Bag Fight - Base Pack Lite includes: - 1000 Chips - 100 Gems - 10 Silver Keys Base Packs give you a lot of chips, keys and gems to boost your power. Strengthen your heroes, unlock unique abilities, and reach new heights with every upgrade!