Asphalt Legends - Legends Starting Pack
Accelerate out of the pit lane with this Legends Starting Pack! This pack includes: - 20 Blueprints for the Lotus Evora Sport 410 - 25 Blueprints for the Porsche 911 GTS Coupé - 20 Blueprints for the Dodge Challenger 392 HEMI Scat Pack Shaker - 20 Blueprints for the DS Automobiles DS E-Tense - 350 Tokens* - 150 Credits** *Tokens are an in-game currency that can be earned for free by completing challenges or pulling off impressive feats in the game. They can be used to obtain items from the shop, unlock cars, and more... **Credits are an in-game currency that can be earned for free by completing races. They can be used to obtain items from the shop, upgrade your vehicles, and more...