art of rally: australia dlc
Jump back behind the wheel with the art of rally: australia dlc, and buckle up for a memorable off-road adventure as we take you on a tour down under. 6 rally stages & 1 free roam location Take your driving style to the 6 new stunning vistas as you race on dusty trails and pavement through eucalyptus forests and fields, or chill out and explore the terrain in free roam. rally stages - gum scrub - toorooka - nulla nulla - comara canyon - lake lucernia - wombamurra free roam - comara 4 new cars, 2 new tunes Master the four new cars- from nimble hatchbacks to rugged sedans. - the rotary kei - das scholar - das maestro - the kingpin And as soundtrack to the outback, we've added 2 new tunes that’ll get your head bopping and feet tapping. Recorded with a didgeridoo by Tatreal. iconic wildlife Keep your eyes peeled for some new friends! kangaroos and emus will accompany your journey for that ultimate aussie experience.