Arrow Drift
Control the arrow, follow the path, and challenge your reflexes in an increasingly fast-paced arcade race. Dodge edges, make precise turns, collect gems, and try to achieve the highest score as the action gets faster and faster. MASTER THE TURNS AND STAY ON TRACK. Control the arrow's direction with quick and precise movements, staying on track as the speed progressively increases. CHALLENGE YOUR REFLEXES AND BEAT YOUR RECORD. The further you go, the higher your score. Each turn demands attention, quick reaction, and perfect control. COLLECT GEMS AND UNLOCK NEW ITEMS. Find and collect gems during your matches to unlock new items in the shop and customize your experience as you strive to beat your best scores. ARROW DRIFT IS AN ARCADE GAME OF REFLEXES, SPEED, AND SURVIVAL. Start easy, accelerate more and more, and discover how far you can go without touching the edges.