Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Walruses are invading the penguins’ home! Waddle and hop your way around your enemies, utilising power blocks and platforms to flip the script on the invaders and stop them in their tracks, just be careful of stray birds, cold waters, and angry walruses that haven’t been disposed of – there’s no fury like a walrus scorned! Penguin Push is a fast and furious action platformer that will test your cunning, reflexes and bravery for one to two players, and includes Global Leader boards!