Arabian Night 1001
Hidden Object Game based on original book of Arabian Nights ~ Brings the Arabian Nights to interactive game. ~ Lush Persian influenced art ~ Become the Sultan in Arabian Nights and listen to Scheherazade as she tells of Aladdin, Sinbad, Ali Baba and more. ~ Find hidden genies to unlock exciting and exotic bonus stories and levels. ~ Contains complete stories with bookmarks to match game plot progression so the player can read along. ~ Over 10 varieties of Hidden Object gameplay keep things fun, fresh, and exciting. ~ Over 1,200 items included to allow for endless replayability.