Anno 1800 - Sunken Treasures
Immerse yourself further in the industrial revolution thanks to new quests, the diving bell system, a huge new island and item crafting. For Crown and Treasure New quests send you on a hunt for a priceless artifact lost during a battle many years ago. Get set to dive in Use the diving bell to hunt for sunken treasures across all sessions and game modes. Record-breakers welcome: Build a metropolis on one of the biggest islands in Anno history. Inventors and tinkers apply inside: Help eccentric inventor Old Nate to craft new items for your city that are as powerful as they are explosive.