Evolve your island’s harbor area with a monumental new building project inspired by the world’s largest warehouse district, the Speicherstadt in Hamburg. Expand your Docklands Main building with a variety of modules, including harbor master’s offices and repair cranes to create the harbor of your dreams. Set up trade contracts with a variety of export partners to turn your island into a global commerce hub, allowing you to specialize your production and even create a monopoly on goods! Beautify your city with a new selection of harbor and naval-themed ornaments.