The Amusements Pack gives you 16 new lovingly crafted ornaments that you can use to add another attraction to the island of your dreams: - Impress your citizens with a stunning roller coaster, the largest ornament in Anno history! - Modernize your city’s skyline with a beautiful Ferris wheel. - Delight island residents with classic attractions, such as a high striker or a photo wall. - Bring your amusement park to life with showmen, including balloon sellers, portrait painters, street organ players, and more.