ANIMAL WELL
Hatch from your flower and spelunk through the beautiful and sometimes haunting world of Animal Well, a pixelated wonder rendered in intricate audio and visual detail. Encounter lively creatures small and large, helpful and ominous as you discover unconventional upgrades and unravel the well’s secrets. This is a truly unique experience that can make you laugh in fear, surprise, or delight.