An Aisling
Siobhan awakens from a dream at the highest point of the island Rashinmore. Rashinmore was once a quiet and warm community, games were played and friends were made. Nothing bad would ever happen here, but things change. In the last week a disappearance has left people lost and devastated. Everyone wants answers, but the ones in charge don't seem to have a clue. If they're not going to lift a finger to find out whats going on, who will...? Things feel different when the sun goes down... is there something hiding in the dark?