Amazing Cultivation Simulator - Deep in the bamboo Forest
In the world of immortality seekers, a great event has unfolded: an ancient, out-of-this-world land named the Great Bamboo Forest has been discovered by some especially adventurous cultivators. It’s a land full of new resources: gather tasty bamboo shoots for cooking, and cut down bamboo stalks to construct buildings of various styles, or to make fishing rods! And don’t forget the cute, mysterious creatures that lurk within: the pandas! Witness the panda's charm for yourself as it sweeps across the world of cultivators!