Alpacapaca Dash 2 - Windows
After saving the Alpaca Goddess and vanquishing the eternal darkness, you now have to save the Alpaca World again! Fragments of darkness started appearing and it's your job to destroy them and ensure peace will remain into the colorful Alpaca World. Alpacapaca Dash 2 is a retro 2d runner that follows the story of Alpacapaca Dash 1. The Alpaca World has been saved, but the job is not done! Join forces with the Alpaca Goddess and search for Fragments of Darkness, a massive monster that corrupts everyting it touches. If left unchecked the darkness will befall the Alpaca World again. Use your jump and dashes to avoid danger and shoot enemies to convert them into friends!