All Terrain Vehicle
Buggy is a high-speed, small size and mostly unarmored sand rail-like vehicle. Discover how to handle your 4x4 confidently in the most challenging off-road environments and get around quickly in every situation on the road. Buggy vehicle can be selected in Settings in the Main Menu.