Adventurer’s Goldenfire Pack
Kickstart your adventure with all the tools and resources needed to explore the lands of Etheria and become an expert adventurer in no time! You'll receive exclusive gear, including the Goldenfire Ring and Boots, in addition to 1 month of VIP membership. You'll also receive other valuable resources to help you along your journey. The Adventurer's Goldenfire Pack Includes: 1 Epic Ring (Goldenfire Ring) 1 Epic Boots (Goldenfire Boots) 1 Month VIP membership 4,000 Random Shards 7,500 Food 7,500 Gold Please note: The VIP membership access included in this bundle is a one-time purchase and is not recurring. Additional time for the VIP membership can be purchased in-game via the store menu.