Abyssus - Brinefrost Pack
Helmet: Polar From the frozen reaches of the Far North, the Polar Helmet will help you keep a cool head even in the most heated of firefights. Suit: Polar Padded with fur and permafrosted with brine, the Polar suit is the hallmark of the True Northern Brinehunters. Anti-freeze not included. Not that it would work anyway. Frame: Brinefrost Keep the chilling cold outside thanks to its almost-perfect insulation, and enjoy the hearty warmth of the submarine carrying you into another suicide mission. Cozy! Emote: Bringer of Gifts Let's face it: if we had been good, we would not be Brinehunters to begin with. But even the naughtiest teammate deserves a -nice- surprise from time to time! NOTE: These are cosmetic updates meant to support the developers. All feature and content updates for Abyssus will be free for anyone who owns the game.